Web Content Viewer
ActionsЗдравеопазване
ДИРЕКЦИЯ "СТОПАНСКИ И ХУМАНИТАРНИ ДЕЙНОСТИ"
1. Координира провеждането на здравната политика на територията на Общината;
2. Координира и контролира дейността на общинските търговски дружества - лечебни заведения;
3. Участва в комисии по процедури по Закона за обществени поръчки, провеждани в Общината в областта на здравеопазването;
4. Изготвя предложения до Общински съвет, свързани с дейности на Общината в сферата на здравеопазването;
5. Координира и контролира дейността на Детските градини, Здравните кабинети към детските градини и училищата, включително и процесите по опазване и разширяване на материално-техническата база;
6. Отговаря за обезпечаване на ръководния персонал на детските градини - директорите;
7. Оказва методична помощ и контролира дейността по дезинфекция, дезинсекция и дератизация на територията на Общината;
8. Осъществява партньорски взаимоотношения със специализираните звена на държавните институции, териториални структури на местно ниво при провеждане на здравната политика на Общината.
9. Контролира начина на усвояване, финансовата отчетност и целесъобразността на разходите във функционално направление здравеопазване;
10. Изготвя периодични отчети, анализи, информации и справки, свързани с дейността на общинското здравеопазване;
12. Координира и разработва проекти;
13. Създава необходимите условия за изпълнение на противоепидемични мерки.
14. Изготвя програми за ограничаване на тютюнопушенето, злоупотребата с алкохол и недопускане употребата на наркотични вещества;
15. Създава, преобразува и закрива Общинските детски градини след решение на общинския съвет и съгласие на директора на съответната регионална здравна инспекция;
16. Изразява информирано съгласие за лечението на лице, което не е способно при съблюдаване на изискванията на Закона за здравето;
17. Осигурява представители в Регионалните съвети по условия на труд;
18. Участва в общински съвети по наркотичните вещества и превантивни информационни центрове към тях в общините, които са административни центрове на области.